Balada oamenilor din carton…

După experienţa din iarna lui 2007 când pe drumul din Bucuresti la Paltiniş a chemat într-o benzinărie doi oameni din carton să ne deschidă uşa, şi după ce, la ieşirea de la Teatru Naţional, Adinei i s-a parut că luna de pe cer e prea plină ca să fie adevărată, o nouă baladă a Adinei a luat naştere:

 

 

Balada oamenilor din carton…

 

De-o vreme’ncoace tot ce ne înconjoară e numai carton,

La teatru, la PECO, la muncă, sau când dau un telefon,

Nici personalul din benzinărie nu mi se pare a mai fi adevărat,

Parcă cineva, cu o putere magică, în cartoane i-ar fi transformat…

 

După ce soarele apune, luna, din carton mi se pare facută şi ea,

Când ninge, mici bucăţele de carton mi se par chiar şi fulgii de nea,

Când bate vântul, mă tem să nu zboare vre-un carton şi să-mi vină în freză,

Din cauza asta nici cu maşina nu mai pot merge cum mergeam odată, cu viteză…

 

Cafeaua de dimineaţă tot a carton mi se pare că are gust şi miros,

Pe stradă, blocuri şi clădiri mi se par din carton, de sus până jos,

Nici în colega de apartament nu mai am încredere că ar fi  100 %  om,

De unde să ştiu că cineva n-a transformat-o şi pe ea în carton…

 

(copyright: MiezSoft, 2007) 

0 Responses to “Balada oamenilor din carton…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Arhive

Calendar

Octombrie 2009
L M M M V S D
« Ian   Apr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

